Nowości Galerii Lider / MIASTO RZĄDZI W NOWEJ KAMPANII CROPP

Cropp Town

MIASTO RZĄDZI W NOWEJ KAMPANII CROPP

W ramach kampanii 17 lutego ruszyła nowa odświeżona strona internetowa www.cropp.com, przygotowana przez agencję interaktywną Engine z Sopotu. Znalazły się na niej zdjęcia oraz filmy video z sesji fotograficznej inaugurującej kampanię, która tym razem odbyła się w Stambule. Pomysł na kampanię powstał w Dziale Marketingu CROPP.” – mówi Julian Chmielewski, p.o. Brand Managera CROPP. – „Chcieliśmy pokazać jak młodzi ludzie spędzają wolny czas i tym razem zwróciliśmy większą uwagę na sportowe oblicze CROPPa. Sporty miejskie od zawsze były w kręgu naszych zainteresowań, wybór padł na longboard. Znaleźliśmy ekipę pięciu osób, które właśnie longboard uważają za największą ze swoich zajawek, zabraliśmy ich w podróż do Stambułu, do miejsca w którym przenikają się różne kultury i sfotografowaliśmy na tle wielkomiejskich pejzaży. Nacisk położyliśmy na naturalność, swobodę, chill w mieście.” I właśnie tę naturalność świetnie widać na znakomitych zdjęciach autorstwa Łukasza Ziętka, kolejny już raz fotografującego CROPPowych bohaterów. Sesja fotograficzna odbyła się, jak zwykle, pod czujnym okiem CROPPowego Art Directora – Kuby Borkowskiego natomiast o video z planu zadbała agencja SHOOTME. Stylizacją longboardowych naturszczyków zajęła się Karolina Pawlak a makijażem i fryzurami - Zofia Krasuska-Kopyt. Oprócz zdjęć wizerunkowych, na nowej stronie pojawił się również lookbook z wiosenno-letnią kolekcją. Jak zapewniają twórcy kampanii, w kolejnych jej etapach longboardziści wyruszą do Azji na sponsorowaną przez CROPPa wyprawę, natomiast na maj zaplanowano kampanię viralową. Jak zwykle u CROPPa, dużo będzie się działo również na Facebooku.