Nowości Galerii Lider / Nowa marka odzieżowa - MEDICINE everyday therapy

medicine

Nowa marka odzieżowa - MEDICINE everyday therapy

30 sierpnia 2013 r. firma BRANDBQ Sp. z o. o. zadebiutowała z nową marką odzieżową - MEDICINE everyday therapy. Kolekcje damskie i męskie zaprojektowane przez zespół młodych projektantów dedykowane są osobom w przedziale 20-35 lat, choć tak naprawdę wiek metrykalny nie ma tu większego znaczenia, bardziej chodzi o świadomość mody i nieszablonowość. Tworzymy ubrania dla Tych, którzy dopasowują modę do swoich potrzeb, posiadają własny styl wpisujący się w światowe trendy, ale jednak oryginalny. Są otwarci na nowości, poszukują wygodnych, casualowych ubrań, które można nosić do pracy i w weekendy. Doceniają rzeczy estetyczne, dobrej jakości i w przystępnych cenach. Startujemy z nową marką, która już w dniu premiery 30 sierpnia 2013 będzie miała 60 salonów w całej Polsce oraz własny sklep on-line. Koncept odzieżowy MEDICINE powstał z potrzeby stworzenia czegoś co pozwoli nam lepiej realizować kreatywne pomysły naszych projektantów oraz zapewni większe możliwości rozwoju. Chcemy mocno wyróżnić się na rynku, stworzyć nową jakość, zaintrygować i zainteresować Klientów. Lubimy tworzyć i chcemy powołać do życia charakterystyczny brand na polskim rynku odzieżowym – wyjaśnia Prezes Krzysztof Bajołek, twórca takich marek jak: House, Mohito, Answear.com i reaktywowanego REPORTERA. Doszliśmy do wniosku, że firmy odzieżowe coraz bardziej upodabniają się do siebie zarówno pod względem kolekcji, jak i sposobu działania. Nie chcemy dołączyć do tej uniformizacji. Dlatego szukaliśmy nazwy, która już samym brzmieniem mocno się wyróżni, będzie na rynku odzieżowym czymś zaskakującym. MEDICINE zwraca uwagę, intryguje i nie pozwala o sobie zapomnieć. Atutami marki są: autorskie projekty młodych twórców i wyjątkowe kolekcje limitowane. Premierowa jesienno-zimowa kolekcja MEDICINE jest mocno osadzona w najnowszych trendach, które są dla nas punktem wyjścia do tworzenia nowych projektów. Pierwsza - specjalnie opracowana dla MEDICINE - limitowana kolekcja t-shirtów jest autorstwa ilustratora mody i grafika - Tomka Sadurskiego. To artysta pochodzący z Polski, który obecnie mieszka i tworzy za granicą. Plany rozwoju brandu na najbliższe lata to: • otwarcie 10 salonów rocznie w głównych miastach i galeriach handlowych • powiększanie do ok. 300 metrów powierzchni salonów • poszerzanie kolekcji • rozwijanie sprzedaży on-line • rozwój obecnej sieci sprzedaży również za granicą Zapraszamy już od 30 sierpnia do salonów MEDICINE w całej Polsce oraz na www.wearmedicine.com